ניהול קמפיינים ללידים חמים

מה זה “ליד” ?

ליד (מאנגלית- LEAD) הוא כינוי ללקוח פוטנציאלי שהתעניין בשירות או במוצר שלכם.

ליד בעצם מכיל פרטי יצירת קשר עם הלקוח הפוטנציאלי- שם, אימייל, מספר טלפון, פרופיל ברשת חברתית ולפעמים גם פרטים נוספים כמו כתובת או עיר מגורים.

כל בעל עסק שואף להגדיל את ההכנסה הקבועה שלו ע”י לקוחות חדשים, לכן נורא חשוב לזכור איך הליד מאפשר לשמר את התהליך העסקי של העסק.

כיום, לקוחות פוטנציאליים יכולים לקבל מידע נרחב על מוצר או שירות עוד לפני שיצרו קשר עם איש מכירות/ בעל העסק, לכן בתי עסק חייבים להקפיד על נוכחות דיגיטלית רחבה, דבר שלא היה קיים בעבר.

איך מייצרים לידים?

יצירת לידיים חדשים דרך שיווק ופרסום במדיה מסתכמת בשלושה שלבים-

  1. חשיפת גולשים לשטח הפרסום.
  2. הגולשים מקליקים על המודעה שבנינו.
  3. הנעה לפעולה של הגולשים ע”י השארת פרטי יצירת קשר.

למה LEADZ?

לא כל לקוח שהשאיר את פרטיו יהיה בהכרח לקוח קונה. לכן יש חשיבות גבוהה מאוד בפילוח קהל היעד שלנו בצורה יעילה, מניעה של כפילויות, בלעדיות וסינון לידים לא רלוונטים.

בחינת אפקטיביות הפרסום לעסקים, נקראת בשפה המקצועית- “ROI” (מאנגלית :Return on Investment), החזר השקעת תקציב הפרסום ביחס לכמות הלידים/חשיפה שקיבלנו.

LEADZ מתמחה בבניית קמפיינים דיגיטליים באינטרנט שיגדילו לך את כמות הלקוחות וכמובן, את כמות ההכנסות!

רוצים לשמוע עוד? נשמע מעניין?

השאירו פרטים ויועץ מרקטיאלי יחזור אליכם.

קצת עלינו

LEADZ לא עוד חברת פרסום.
LEADZ נוסדה במטרה לעזור לכם לממש את התשוקה, החזון והרצון שלכם להטביע חותם.
מערך שיווק מוצלח הוא תנאי הכרחי לשגשוג העסק שלכם.
לשם כך, אספנו את מיטב המומחים המנוסים בתחום, שיעזרו לכם להפיץ את הבשורה שלשמה אתם קמים בבוקר.
צועדים אתכם יד ביד לעבר היעד שאתם חולמים עליו.
ברוכים הבאים למשפחה

מאמרים אחרונים

עקבו אחרינו

סרטון עלינו

סגירת תפריט

צור קשר

צור קשר

צור קשר